مصاحبه اخیر دی ماریا
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل
جدیدترین مطالب
لینک دوستان


رؤیای یک جام جهانی فوق العاده را داریم ...


    دی ماریا گفت: "اینکه چه کسی بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندد انتخاب خود ما بود و ما مسی را انتخاب کردیم. امیدواریم او جام جهانی فوق العاده ای داشته باشد. او بازیکن فوق العاده ای است و به عنوان یک انسان، یک دوست عالی و یک هم تیمی بسیار خوب است. او کاپیتان بزرگی است. همه ما می خواهیم که تیم خوب پیش برود. اعضای تیم بسیار متحد هستند و برای رسیدن به اینجا به سختی کار کرده ایم. می خواهیم این راه را تا آخر ادامه دهیم. من همان داستان را دوباره می گویم [در مورد اولین ملاقات با مسی]. وقتی ما به المپیک رفتیم و او را دیدم، بسیار قوی بود. همه در مورد لئو صحبت می کردند. او قبلاً هم یک بازیکن خطرناک بود و من در زمین، کنارش بودم. من از اینکه او هم تیمی من است، خوشحالم. دوستانم همیشه به من می گویند که بسیار خوش شانس هستم که در کنار مسی و کریستیانو بازی می کنم. اما با گذشت زمان به این موضوع عادت کرده ام. اکنون برای من بازی کردن در کنار آنها طبیعی جلوه می کند. آنها بدون شک دو بازیکن فوق العاده اند، و خوشبختانه هم تیمی های من هستند."

    همچنین از دی ماریا سؤال شد که وقتی با مسی در یک تیم بازی می کند، چه تغییراتی در بازی اش به وجود می آید، اما او اظهار داشت که هیچ تفاوتی نمی کند. "من بازی همیشگی خود را انجام می دهم و از عقب و جلوی زمین به تیم کمک می کنم. تلاش همگانی است. همه باید وظیفه خود را انجام دهند. ایده تیم این است که با یک شدت حمله و دفاع کند و ما روی این موضوع کار می کنیم. ما بهترین ها را می خواهیم و چیزی را در زمین باقی نمی گذاریم. ما رؤیای یک جام جهانی فوق العاده را داریم. اما اگر از من می پرسید، من بیشتر عناوین تیمی را به جوایز فردی ترجیح می دهم. ما از جام جهانی گذشته درسهای زیادی گرفته ایم. شما از اشتباهات درس می گیرید. می خواهم به خودم فشار بیاورم تا رشد کنم. برخی چیزها آنطور که مردم انتظار داشتند پیش نرفت، اما حالا برای پاسخگویی یک جام جهانی دیگر داریم. امیدوارم همه چیز طبق انتظار ما پیش برود."

    دی ماریا جزوی از تیم رئال مادرید بود که فصل گذشته قهرمان چمپیونزلیگ شد و اکنون دی ماریا می گوید با اینکه این دو تورنمنت متفاوت هستند، اما قهرمانی در جام جهانی می تواند همان لذت را داشته باشد. "این درست است که خیلی خوشحالم و از تمام اتفاقاتی که افتاد راضی ام. آن یک شب رؤیایی بود که شما همیشه انتظارش را می کشید و کسانی که دوستشان دارید را به یاد می آورید، کسانی که همیشه به شما کمک کرده اند. من به خاطر داشتن این خانوداه و دوستان، قدردان خدا هستم. اگر شما به خود باور داشته باشید، اگر برای رؤیایتان بجنگید، بالاخره روزی به آن دست پیدا می کنید. اما حالا حواس من به جام جهانی است. این چیزی است که از بچگی و از زمانی که با دوستانم فوتبال بازی می کردم، رؤیایش را داشته ام. و از تعقیب این رؤیا دست برنخواهم داشت."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:, ] [ 23:0 ] [ ]

درباره وبلاگ

به سایت کریس رونالدو لیونل مسی خوش امدید ما همگی جمع شدیم تا از همه ی وبلاگ ها وسایت ها جلو بزنیم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 250
بازدید دیروز : 233
بازدید هفته : 250
بازدید ماه : 40065
بازدید کل : 404908
تعداد مطالب : 2694
تعداد نظرات : 499
تعداد آنلاین : 1